מוקד הזמנות ארצי

מתקן לנייר טואלט

מתקנים לנייר טואלט אנחנו מוצאים ממש בכל מקום אשר בו ישנו חדר שירותים. בבתי ספר, בגני ילדים. במתנ"סים ובמועדוני ספורט. בקניונים, בחנויות וממש בכל מקום. מחפשים מתקן לנייר טואלט לבית העסק שלכם? מסעדות, בתי קפה, מקומות ציבוריים ועוד? 

חברת סטאר פרופשיונל מספקת מגוון רחב של מוצרי ניקוי עוצמתיים ואיכותיים וטואלטיקה. צפו בקטלוג, בחרו מוצרים ופנו לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית.

קטלוג מעמד לנייר טואלט

כאשר אנחנו באים לבחור את המתקן לנייר טואלט אנחנו מגלים עולם שלם המיועד כולו ל… אחסון של נייר טואלט! העולם של היום שם הרבה מאוד דגש על עיצוב, יופי, אסתטיקה תוך חיסכון במקום או בנפח. מסיבה זו אנחנו רואים כי אכן קיים מגוון סוגים של מתקנים לנייר כאשר כל אחד מהם הוא בסגנון אחר ובעיצוב שונה.

אז איזה מתקן לנייר טואלט נוכל למצוא בחנויות?

מתקנים מפלסטיק

אלו המתקנים הפשוטים והחזקים הנותנים מענה מושלם לכל מקום אשר בו חשוב לנו הציוד האיכותי והחזק פחות מההשקעה ביופי או בעיצוב. כך לדוגמא נמצא את המתקנים הללו במקומות ציבוריים שונים, כי כפי שציינו מדובר במוצר חזק ומלבד זאת הוא לא דורש תחזוקה מיוחדת בהשוואה למתקנים ממתכת למשל.

מתקנים לנייר ממתכת

מתקני הנייר ממתכת מעניקים מראה הרבה יותר אקסקלוסיבי לכל חדר שירותים אך הוא כמובן נפגע יותר מהר מטביעות אצבע וללא תחזוקה נאותה הוא לא ייראה יפה לאורך זמן.

שקועים בקיר

בחדרי שירותים צפופים כדאי להשקיע במתקנים שקועים בקיר.

גליל הנייר לא יתפוס מקום כך שהרווחנו שטח נוסף. מלבד זאת, כאשר הנייר נמצא במתקן ששקוע בקיר הרי שהגליל לא ייפול מכל חיכוך או מעבר בלתי זהיר לידו, כמו כן ניתן להכניס אל המתקן גלילים גדולים יותר שישמשו ליותר זמן.

מתקנים עם נעילה

ישנם מקומות אשר בהם מומלץ לבחור במתקנים עם נעילה ורק כך ישנה שליטה על המצב ההגייני במקום. הנייר לא ייפול, ואף אחד לא יסחוב אותו לחדר שירותים אחר.

מתקני צץ רץ

מתקני צץ רץ נותנים מענה מושלם למקומות אשר בהם מעוניינים להניח נייר יותר איכותי ולחסוך בשימוש. המתקנים הללו מצליחים לחסוך בנייר כאשר כל אחד ייקח בדיוק רק את הכמות הנחוצה לו.

הבנו כי גם כאשר אנחנו באים לבחור את מתקני הנייר אנחנו צריכים לבדוק את הצרכים ואת הדרישות של המקום ורק כך לבחור את הבחירה הנכונה.

סטאר פרופשיונל – משלוחים לכל הארץ

חברתנו מספקת את שירותיה בפריסה ארצית, ופועלת מול לקוחות פרטיים, עסקיים ועד למפעלים, תעשיות, ארגונים ומוסדות.

אנו שמחים לספק שירות מקצועי ואדיב, יחד עם מוקד שירות הזמנות ומידע הזמין עבורכם לאורך כל שעות היום. אם חיפשתם מתקנים איכותיים לנייר טואלט ואינכם בטוחים מה לבחור מן הקטלוג, ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר לצורך קבלת שיחה חוזרת מנציגי השירות שלנו.

בזכות האיכות

כדי להבטיח את החוויה הצרכנית האיכותית ביותר, לא די בשירות טוב ולא די במחירים אטרקטיביים; צריך להיות בטוחים שאכן מדובר במוצר איכותי שמחזיק מעמד לאורך זמן רב.

בסטאר פרופשיונל אנו משווקים את המוצרים האיכותיים והעמידים ביותר, ומקפידים על הסטנדרט הגבוה ביותר.

למידע נוסף אודותינו לחצו כאן

התייעצו איתנו

מחפשים מתקנים לנייר טואלט לשירותים ביחידים או בסיטונאות? בכל שאלה והתייעצות בנושא מעמד לנייר טואלט ושלל מוצרים נוספים, חברת סטאר פרופשיונל שמחה להעניק ללקוחותיה מענה מקיף ורחב.

מוקד השירות וההזמנות הארצי שלנו, יענה על כל שאלה, וירכיב עבורכם חבילה משתלמת.

חברת סטאר פרופשיונל, משרדיה ומחסניה, יושבים בטירת הכרמל.

חברתנו פעילה בכל רחבי הארץ, ומספקת קשת רחבה של מוצרי היגיינה וניקיון ממטולה ועד אילת.

בכל הזמנה, מוקד השירות הארצי ייצור אתכם קשר.

במעמד השיחה וההזמנה, תקבלו גם צפי מדויק לקבלת המשלוח.

כמו כן, ניתן להתעדכן על סטטוס ההזמנה אל מול צוות המוקד.

אנו אמנם מתמחים במכירות סיטונאיות, אולם ניתן לבצע אצלנו רכישה גם ביחידים.

תוכן עניינים