מוקד הזמנות ארצי

נייר ניגוב ידיים

בכל בית קפה יש מספר דברים שחייבים להיות בשביל לשרת היטב את הלקוחות של המקום. בין היתר חובה לדאוג לנייר המיועד לניגוב ידיים, זה הרי אחד הדברים הבסיסיים בכל הנוגע לנושא של טואלטיקה. אנחנו בסטאר פרופשיונל מספקים מגוון מוצרים למסעדות ובתי קפה, דוגמת נייר ניגוב ידיים. אנו מזמינים אתכם לעיין בקטלוג המוצרים המלא שלנו ולבחור את הדברים הדרושים לכם. צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית.

הלקוח נכנס, הוא מזמין לעצמו את המנה הרצויה לו והולך לרחוץ ידיים לקראת האכילה. הוא עומד מול הכיור ורוחץ את ידיו ובאופן אוטומטי מרים את עיניו בשביל לראות את המתקן ממנו הוא יוכל לתלוש נייר ניגוב ידיים. מה באמת הוא ימצא שם? קיימים סוגים שונים של נירות המיועדים לניגוב ידיים. בכל מסעדה ובכל בית קפה יוצב המתקן המתאים לאופי השימוש במקום ועל פי בחירת בעלי העסק. כך שכל לקוח יוכל ליהנות משימוש מוצלח ומניגוב ידיים בנוחות מקסימלית בהתאמה  לצורך שלו. כך יהיה לו נוח לגשת לשולחן וליהנות מהמנה אותה הגשתם לו.

סוגים שונים של נייר ניגוב ידיים

  • רכות של נייר – יש ניירות רכים ונעימים לשימוש – בהם גלילי נייר טואלט שנוח לנגב בהם את הידיים. לעומת זאת יש ניירות פשוטים יותר שלהם מגע גס והם קשים יותר. השימוש בהם נוח פחות.
  • התאמה של הנייר למתקנים – יש ניירות שמתאימים למתקנים. קיימים מתקני נייר מגבת שונים שמיועדים להחזיק נייר מגבת לידיים. לכל סוג של מתקן יש יתרונות וחסרונות. יש מתקנים בהם נוח מאוד וקל לשלוף את הנייר. לעומת זאת יש מתקנים אחרים שהם נועדו לחסוך בנייר, בהם נשלף כל דף בנפרד. חשוב להציב את המתקן המתאים לצרכים שלכם ולרכוש את הנירות שמיועדים למתקן זה.
  • מילוי ותחזוקה – מטבע הדברים כאשר מדובר על עסק השימוש בנייר הוא רב, ולכן יש לבצע מילוי של המתקנים מפעם לפעם. חשוב לדעת שקיימים פתרונות שונים שמאפשרים לבצע את התחזוקה בצורה נוחה יותר. בחירה באפשרות כזו תעזור לכם לתחזק היטב את העסק, ולדאוג לנייר ניגוב ידיים בכל עת ללא טרחה.

צריכים להזמין נייר לניגוב הידיים עבור המסעדה שלכם? חברות העוסקות באספקה של מוצרי טואלטיקה למוסדות יוכלו להציע לכם את השירות שלהם. הם יציגו בפניכם את האפשרויות ואת המתקנים הפופולאריים, כך תוכלו לבחור את הנייר המתאים לכם ולעסק שלכם.

סטאר פרופשיונל מציעה מגוון חומרי ניקוי, מוצרי טואלטיקה ועוד לתעשייה. התקשרו עוד היום.