מוקד הזמנות ארצי

אספקת חומרי ניקוי למלונות

בהזמנה של מוצרי ניקיון למלונות בכמות גדולה, חשוב לדאוג לדברים הבאים:
 
  • כמות מספקת – בכל הזמנה של חומרי ניקוי למלונות, מומלץ להזמין כמות גדולה יותר מזו שאתם צריכים בפועל. באופן הזה תוכלו להשתמש בחומרי ניקוי כאשר יש מקרי חירום או כאשר תצטרכו חומרי ניקוי באופן מידי ולא תרצו לחכות להזמנה חדשה.
  • איכות – על מנת שחומרי ניקוי יעשו את העבודה, הם צריכים להיות איכותיים ולהכיל חומרים פעילים שמסירים לכלוך ביעילות. בעת הזמנת אספקת חומרי ניקוי לבתי מלון, וודאו שאתם רוכשים חומרי ניקוי איכותיים של חברות ידועות ובעלות מוניטין בתחום.
  • בטיחות – במקומות שכאלו ואחרים, יש תנועת רגליים גדולה של אנשים במשך כל היום, ומלבד סדר וניקיון, חשוב לדאוג לכך שהם לא יינזקו. לכן, חשוב לבחור חומרי ניקוי למוסדות שאינם מכילים חומרים מזיקים או כימיקלים שעשויים לעורר תגובות אלרגיות או לגרום לבעיות עור/נשימה אצל אנשים.
אספקת חומרי ניקוי למלונות עוזרת לשמור עליהם נקיים, אך כדי שזה יקרה, חשוב לבחור בחומרי ניקוי איכותיים. לכן, בצעו הזמנה של חברות נודעות ותיהנו ממחירים משתלמים במיוחד על הזמנה של כמות גדולה של חומרי ניקוי יעילים ואיכותיים. 
 

צרו עמנו קשר

 
חברת סטאר פרופשיונל מספקת שירותי אספקת חומרי ניקוי לבתי מלון, לצד חומרי חיטוי, מוצרי היגיינה לבתי מלון, מתקנים לסבוניםמתקנים לנייר ניגוב ידיים ועוד.
 
החל ממוצרי טואלטיקה לבתי מלון ועד לחומרי ניקוי, נשמח לעבוד יחד אתכם ולהבטיח זמני אספקה סדירים ושירות בזמינות גבוהה.