מוקד הזמנות ארצי

כלים חד פעמיים

ברוכים הבאים לחברת סטאר פרופשיונל, החברה המובילה בישראל לציוד למטבח המוסדי והעסקי.

כאן באתרנו תוכלו למצוא מגוון עשיר של כלים חד פעמיים לרכישה סיטונאית ובמשלוחים מהירים לכל רחבי הארץ.

ניתן להתייעץ עמנו במוקד הארצי, בכל שאלה והתייעצות. אפשרויות למשלוחים מהירים במיוחד.

חמגשיות חד פעמיות, דרך סכו"ם ועד לשקיות - אספקה נוחה של כלים חד פעמיים

בעלי חנות מזון מכל סוג וגודל עסוקים עד מעל הראש ובאינספור מטלות. הם צריכים לנהל את המקום ולהאציל סמכויות על הצוות. הם צריכים לעקוב אחר תזרים ההכנסות ולוודא כי העסק מתנהל על הצד הטוב ביותר. הם עוקבים אחר הלקוחות ומוודאים כי כל לקוח מקבל את השירות המעולה ואת האוכל הרצוי לו ונהנה מחוויית האירוח במקום. בנוסף לכל אלו עליו לדאוג לאספקה סדירה של חומרי גלם. אצלנו תוכלו למצוא את כל הסוגים האפשריים החל מכוסות לשתייה קרה וחמה דרך מפיות וכלה גביעים לקינוחים. אנחנו דאגנו שכל מוצר רב פעמי שקיים יהיה אצלנו גם בתצורה החד פעמים שלו על מנת להקל עליכם בעלי העסק ולחסוך לכם זמן יקר בניהול השוטף של בית העסק שלכם.

בשביל להקל מעל בעל המסעדה את עניין התחזוקה ואספקת הכלים קיימות חברות שמבצעות את האספקה. מדובר בחברות שעוסקות בתחום של ציוד של חומרי ניקוי וכלים לעסקים מסכו"ם ועד לחמגשיות חד פעמיות. חברות אלו מקבלות מבעלי העסקים או מאנשי הקשר מטעמם את ההזמנה ובהתאם לכך הם מביאים את הציוד הנדרש. המוצרים אותם מספקת החברה משתנים בהתאם לתדירות, גודל העסק וסוג העסק. כמובן שישנם פרמטרים נוספים שקובעים את ההזמנה אך אלו הם הפרמטרים העיקריים.

לחברות אלו יש במקרים רבים קטלוג ממוחשב או אתר מכירות שבאמצעותם ניתן לבצע את ההזמנה. מי שמבצע את ההזמנה מבצע זאת בהתאם לצרכים של העסק ולכמויות הכלים שנעשה בהם שימוש. הוא מזמין את הכלים הנדרשים למשך התקופה הקרובה. ספק מטעם חברת האספקה יגיע למקום ויפרק את הכלים אותם הביא. כל זאת על מנת שהלקוח לא ידרש למאמץ נוסף והכל יגיע אליו מהר ובנוחות ללא מאמץ כלל.

חשוב לשים לב למספר נקודות:

כמות

חשוב לדעת מהי הכמות הנדרשת לכם למשך תקופה. מחד אינכם מעוניינים לדחוס את השטח המצומצם שלכם בכלים שלא לצורך, מאידך אתם לא רוצים להיתקע אחרי שבוע או שבועיים עם מחסור בכלים.

איכות

בדומה למוצרים נוספים אותם מסעדות צורכות, דוגמת מדיח כלים תעשייתי, יש כלים בדרגות איכות שונות. כאשר כלים זולים מתפוררים בין האצבעות וכורעים תחת נטל המסע שבתוכם. אם רוצים שכוס תחזיק את המים שבתוכה – חייבים לבחור בכוסות מסוג איכותי ויציב.

מחיר

מאחר שמדובר בהוצאות קבועות חשוב למצוא את הספק שיספק לכם כלים במחיר סביר. כך שההוצאה הזו לא תהיה גבוהה מדי.

בשביל ליהנות מכלים אלו באספקה ישירה וקבועה יש למצוא חברה מומלצת העוסקת בתחום זה. חברת סטאר פרופשיונל מספקת מגוון חומרי ניקוי ומוצרי נייר. מוזמנים לבחור מוצרים וליצור איתנו קשר לקבלת הצעות.

על איכות לא מתפשרים

כדי להבטיח את שביעות רצון לקוחותינו, חברת סטאר פרופשיונל מייבאת את המוצרים החד פעמיים האיכותיים ביותר, ושמה דגש על קווי משלוחים ואספקה סדירים ומהירים.

חברתנו פועלת מול מגוון חברות וארגונים, וכן מספקת ציוד למטבח מוסדי, מסעדות, בתי חולים ועוד.

נשמח לעמוד לשירותכם ולענות על כל שאלה.

בהחלט כן, המומחיות שלנו היא מכירה בסיטונאות ואספקה לכל רחבי הארץ במהירות ובזריזות.

לחלוטין כן, אנחנו זמינים ללקוחותינו ולמתעניינים בכל שאלה.

ניתן לקבל מן המוקד של סטאר פרופשיונל ייעוץ להתאמת חבילת כלים חד פעמיים אישית ובמחיר משתלם.

בעיקרון כן, אנחנו יושבים בטירת הכרמל, אך נאמר בגלוי כי הרוב המכריע של לקוחותינו מקבל את המשלוח עד אליו.

זה חלק מהשירות 🙂

תוכן עניינים