מוקד הזמנות ארצי

מסיר שומנים תעשייתי

קטלוג מוצרים לבחירה

מסיר שומנים תעשייתי קונים בסטאר פרופשיונל

ברוכים הבאים לסטאר קלינר פרופשיונל, החברה המובילה בישראל לאספקת חומרי ניקוי וחיטוי, כלים חד פעמיים וציוד למטבח המוסדי עבור ארגונים, חברות ובתי עסק בתחום המזון.

לרשותנו מערך לוגיסטי מתקדם המאפשר לנו לבצע משלוחים זריזים לכל חלקי הארץ. כמו כן, לרשותכם פועל מוקד שירות ארצי למעקב אחר המשלוח וכן לביצוע הזמנות ושאילת שאלות מקצועיות.

חשיבות הסרתם של השומנים

מסיר שומנים תעשייתי מטרתו לספק את העבודה במינימום זמן, ותוך הקפדה על אספקה נרחבת בעבור העבודה השוטפת.

מסירי השומנים שלרשותנו מאפשרים לנקות ולו את השומנים העקשניים והבעייתיים ביותר, תוך שימת דגש על שומנים שרופים ומשטחי עבודה נרחבים דוגמת פלטות טיגון ותנורים.

חיידקים

שימוש במסיר שומנים איכותי ומקצועי, מסייע לא רק להסיר את המרקם השומני שצובר לכלוך לא מועט, אלא גם מונע את היתכנותן של הצטברויות חיידקים. בעיקר בעסקים בתחום המזון, הרי שהצטברות עקבית של חיידקים ולו על שכבת שומן דקיקה, היא מתכון לאסון תברואתי קשה.

נראות

כל בית עסק בתחום המזון היה רוצה להציג עבור לקוחותיו מראה נקי ומצוחצח. 

עם מסיר שומנים תעשייתי מבית סטאר פרופשיונל, יש לכם את הערובה למוצר איכות שנבדק בקפידה. התכשיר מסיר בקלות כל שומן ולו העקשן ביותר, ומאפשר לכם ליהנות מיום עבודה קל ופרודוקטיבי הרבה יותר.

מתאים לכל סוגי העסקים

מסיר שומנים תעשייתי יכול להתאים לכל סביבת עבודה בה מתבצעים ניקיונות בסדרי גודל גדולים. לרוב כאשר מדובר בניקיונות ממושכים, הרי שנרצה לקצר את משך העבודה ובו-זמנית גם להבטיח את אותה היעילות.

מבין לקוחותינו המשתמשים במסירי השומנים התעשייתיים של סטאר פרופשיונל, ניתן למצוא בתי מלון ובתי הארחה שונים, מסעדות, בתי קפה, מטבחים מוסדיים בארגונים ציבוריים, בתי חולים, בתי ספר ועוד.

לכל משטח

מסירי השומנים התעשייתיים שלנו מתאימים לניקוי של כל מכשור ומשטח:

  • תנורים גדולים וקטנים,
  • בלנדרים
  • סירים ומחבתות
  • משטחי נירוסטה במטבחים מוסדיים ועסקיים
  • ועוד.

הרבה מעבר ללכלוך

תרומתם של מסירי שומנים תעשייתיים איכותים ניכרת לא רק בחיסול החיידקים או בהסרת השומן באופן מוחלט, אלא גם בפירוקו, דבר שמסייע במניעת תקלות תקופתיות שבהחלט עלולות לגבות מאתנו זמן עבודה יקר.

השומן איננו מתפרק באופן טבעי במים, ואט אט הוא עלול להצטבר בצנרת הביוב שלנו. עם שטיפתם העקבית של כלים שצוברים שומן על בסיס יומי, הרי שאנו יוצרים בעקביות סתימות שיידרשו טיפול נקודתי עם ממיסי שומנים עוצמתיים ולעתים אף התערבות של בעל מקצוע.

שמירה על מטבח יפה ומבריק

היעילות שבניקיון מהיר ויסודי מפני שומנים באה לידי ביטוי גם בהימנעות משריטות שנוצרות עקב השפשוף החזק שלנו עם סקוצ'.

רבים מן העובדים שואפים להסיר את השומנים ביעילות המירבית, וכאשר החומר הפעיל איננו עוצמתי דיו, הרי שהניקיון יבוא לידי ביטוי בעוצמת הידיים. בפועל ייתכן מאוד שהשומנים יוסרו בסופו של יום, אולם השריטות יישארו, ועד מהרה יגרמו למטבח החדש להיראות מיושן ודהוי.

כן, סטאר פרופשיונל מתמחה במכירות סיטונאיות לגופים שונים ממסעדות, בתי קפה ומשרדים ועד לבתי מלון וגופים ממשלתיים וציבוריים.

מיד לאחר ההזמנה, אנו מכינים את החבילה לשילוח שיוצא ביום שלמחרת.

זמני האספקה הם מהירים מאוד, תלוי כמובן במועד שבו ביצעתם (בוקר או אחה"צ לדוגמה).

ברוב המקרים מדובר בזמני אספקה של יום עד יומיים לכל היותר.

בהחלט, מוקד השירות הארצי שלנו זמין עבורכם בכל שאלה: 1-700-700-546

תוכן עניינים