מוקד הזמנות ארצי

מדיח כלים תעשייתי

מדיחי כלים תעשייתיים

בכל בית עסק שעוסק בתחום המזון צריך להיות מצוידים בין היתר במדיח כלים. כך אפשר יהיה להדיח את הכלים המשומשים ולהכין אותם לשימוש חוזר. סטאר פרופשיונל  מספקת מדיח כלים תעשייתי ברמה הגבוהה ביותר, שיאפשר לכל מי שצריך להתנהל בצורה הטובה ביותר מהבחינה הזו. הרי זה ידוע לכל כי שטיפת כלים זה תהליך שיכול לקחת לא מעט זמן, קל וחומר כאשר מדובר על עסק ולכן כאן אנחנו נכנסים לתמונה. מדיח תעשייתי אותו אנו בחברת סטאר פרופשיונל מציעה יחסוך לכם זמן יקר וידאג לשטוף כמות מקסימלית של כלים במינימום זמן. צרו קשר לקבלת הצעת מחיר.

תחום הקולינריה הוא תחום פורח בישראל, אנשים רבים בוחרים לסעוד את ליבם או להזמין כוס שתיה בבית קפה. גם במלונות ובאולמות האירועים משגשג תחום המזון ורבים הם האנשים שמזמינים ארוחה ומתיישבים לאכול. כל ארוחה וכל כוס משקה מוגש בכלים. אמנם יש הזדמנויות בהם מתאים להגיש את האוכל או את המשקה בכלים חד פעמיים. אך בעלי עסקים רבים מתמודדים עם סוגיית הכלים והדחתם. בשביל להתגבר על כמויות הכלים ובשביל לנקות אותם בצורה מהירה ויסודית מצטיידים בעלי העסקי עם מדיחי כלים תעשייתיים. מדיחים מסוג זה מותאמים לצורכי הלקוח ויכולים לבוא בגדלים שונים כדי שיתאימו גם למלונות ואולמות אירועים כמקומות גדולים אבל גם לדוכני מזון מהיר כמקומות קטנים.

קצת על מדיח כלים תעשייתי

עולם מוצרי החשמל הולך ומתפתח ובכל תחום ניתן לגלות סוגים שונים של מוצרים ומכשירים בעלי תכונות שונות. גם מדיח כלים הוא מוצר מתקדם ומתפתח שמספק פתרון יעיל מאוד לכלים המשומשים. זו הסיבה שבבתים רבים המדיח הוא חלק מהמטבח ובמטבחים תעשייתיים דומה כי אי אפשר בלעדיו. בין מדובר בגודל קטן לבית אב או לדגם הגדול יותר שמתאים לשטיפה של כמות גדולה בהרבה בחברה או עסק מדיח כלים בכל תצורה שלא תהיה הוא מוצר חשמל שלא ניתן להתעלם ממנו ובהחלט מקל על חיי היומיום.

החל ממדיחים תעשייתיים קטנים ועד גדולים – מגוון סוגי מדיחים

בעת רכישה של מדיח תעשייתי יש להבחין בין הסוגים הקיימים ולזהות את ההבדלים. כך קל יותר לבחור את המוצר המתאים ביותר לצורך הספציפי שעומדים בפניו. כמובן שחשוב להתייחס לכמויות הכלים שצפויות להיות מודחות במדיח. כאשר מדובר על כמות קטנה יחסית כמו בבית קפה בעל פעילות מועטה – מתאים לבחור במדיח דלפק. מדובר במדיח איכותי שמספק מענה במקרה של צורך בהדחת כמות קטנה יחסית.

כאשר מדובר על כמות גדולה של כלים יהיה צורך להצטייד במדיח מסוע. מדובר על מערכת שמבצעת את שטיפת הכלים בצורה שונה – מתאים לכמויות גדולות של כלים. כמו כן ניתן להשיג מדיחים המתאימים לתבניות ולכלים גדולים אחרים. יתרון בולט שיש למדיח המסוע הוא פרק הזמן היחסית קצר שלוקח לו להדיח את הכלים, זאת מפעת תדירות השימוש בו והתחלופה הגבוהה של כלים מלוכלכים ונקיים שיוצאת ונכנסת למכשיר הזה. מדיח כלים זה הנמצא בביתנו לא יוכל להדיח כלים, גם אם בכמות קטנה יותר, בפרק זמן כה קצר אך יעשה עבודה יעילה לא פחות.

בשביל להדיח את הכלים של המסעדה או של בית הקפה בנוחות מקסימלית, רכשו מדיח כלים תעשייתי. כך תשתלטו על כמויות התבניות והכלים ותוכלו להגיש את המנות לאורחים שלכם מהר, נקי וכמובן טעים.

אנחנו זמינים לכל התייעצות

חברת סטאר פרושיונל שמחה ומתגאה לספק ציוד למטבחים עבור מגוון רחב של בתי עסק, מוסדות וארגונים.

לרשותנו הידע, הניסיון והלוגיסטיקה להבטיח אספקה מהירה של ציוד חומרי ניקוי, מכשור ניקוי וציוד מקצועי איכותי וללא פשרות.

כלל לקוחותינו מוזמנים תמיד ליצור עמנו קשר טלפוני ולהתייעץ עמנו בטרם ביצוע הרכישה. המוקד הארצי של סטאר פרופשיונל ישמח לעמוד לשירותכם.

למידע על כלים חד פעמיים לחצו כאן!

בהחלט,

סטאר פרופשיונל עורכת משלוחים של ציוד למטבח המוסדי לכל רחבי הארץ, לרבות מדיחי כלים תעשייתיים.

אנו מספקים את צורנו במידות המותאמות באופן אישי לבקשת הלקוח.

לצד היותנו ספקים עבור מגוון בתי עסק בתחום המזון, אנו לא אחת משמשים כיועצים.

נשמח לספק לכם הכוונה אל המוצר הנכון שיתאים לצורכיכם.

החברה יושבת בטירת הכרמל, ומספקת את שירותיה בכל רחבי הארץ.

תוכן עניינים