מוקד הזמנות ארצי

ספקים עבור אולם אירועים

ברוכים הבאים לחברת סטאר פרופשיונל המספקת מגוון רחב של פתרונות עבור עסקים, ארגונים ומוסדות. מומחיותנו טמונה ביצירת חבילות מוסדיות, תוך יכולתנו לספק את הסחורה בכל רחבי הארץ ובתום יום עד יומיים בלבד.

סטאר פרופשיונל מתמחה בעיקר בתחום חומרי הניקוי, מוצרי החד-פעמי, באיפיון והתקנת מדיחים תעשייתיים וכן בפתרונות ניקוי וחיטוי נוספים העונים על צורכיהם של ארגונים ומוסדות רבים לרבות אולמות אירועים.

בבחירתכם בשירותיה של חברת סטאר פרופשיונל, תוכלו ליהנות ממגוון רחב ועשיר של אפשרויות ומקטלוגים שונים, בהם אנו נשמח ללוותכם ולסייע לכם להרכיב חבילה סיטונאית מנצחת ובמחירים ללא תחרות.

מתקני סניטריה

לרשותנו מבחר עשיר ורחב של מתקני סניטריה מעוצבים ומתקדמים.

החל ממתקני צץ רץ ועד למגוון רחב של מתקנים לניירות לניגוב ידיים, כמו גם מתקני סבונים, מתקנים לגלילים, מפיצי ריח ועוד.

כל המתקנים מיוצרים מן החברות הטובות והאיכותיות בתחום, תוך שאנו יכולים לספק מענה על רצונכם הדקורטיבי דוגמת מתקני נירוסטה אל מול מתקני פלסטיק ועוד.

מוצרי ניקוי

השמירה על ניקיונו של אולם האירועים היא בהחלט משימה מאתגרת אך חשובה והכרחית מעין כמוה. תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב ועשיר של מוצרי ניקוי במחירים אטרקטיביים במיוחד ועם אפשרויות להרכבת חבילות סיטונאיות המותאמות במיוחד לצורכיכם.

החל ממוצרי חיטוי משטחים וניקוי, דרך שמפו רצפות ועד למוצרים המוכרחים להימצא במטבח האולם לרבות מסירי שומנים ושלל פריטים נוספים להבטחת ניקיון קפדני והרמטי.

בסטאר פרופשיונל אנו מתמחים בתחום מוצרי הניקיון, ומספקים את מרכולתנו עבור מגוון רחב ועשיר של גופים, מוסדות וארגונים שונים.

מדיחים תעשייתיים

מגוון עשיר ורחב של מדיחים תעשייתיים תוך התאמה מדויקת לצרכי בית העסק, החל ממסעדות ובתי קפה ועד לאולמות אירועים הנדרשים לקיבולת מרשימה וליכולת להריץ את הפס במהירות האפשרית.

ולצד כל אלו, אנו שמחים לספק את שירותינו עבור כלל הלקוחות תוך הקניית ידע והכוונה עבור מענה רציף על היבטים רבים ושונים. החל מאולמות אירועים הזקוקים לפתרונות גינון ולכלים לגינון לצורך טיפוח חצר האירועים באופן שוטף, דרך היבטי תחזוקה ואחזקה שוטפים ועד לשאלות פרטניות העולות מצד לקוחותינו בכל עת.

בכל שאלה ובכל התייעצות בנושא, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר לנו פניה באתר.