מוקד הזמנות ארצי

ציוד לבתי קפה

ציוד הכרחי לבתי קפה

כששואלים אותנו מהי תדירות השימוש שלנו בכלים חד פעמיים, אנחנו לא נדע לענות על השאלה הזאת. מאחר והשימוש בחד פעמי הוא אינסופי.

כלים אלה, משמשים אותנו ביום יום להרבה מטרות. במיוחד אם חלק מאיתנו הוא בעל בית קפה ומסעדה. כעת, נתמקד בציוד לבתי קפה.

בדרך כלל, בעלי בתי קפה מחשיבים חשיבות גדולה לציוד המטבח. הם אלה שדואגים לציוד לבתי קפה ברמה הטובה ביותר. לא רק כלים אמיתיים, אלא גם כלים חד פעמיים למטבח.

חברת סטאר פרופשיונל, מספקת לכם את הכלים החד פעמיים לבתי הקפה האיכותיים ביותר, נציין לכם כמה מהם.

מוצרי נייר חד פעמיים

כל בעל בית קפה, מכיר את הצורך החשוב של מוצרי נייר. צורך זה, קיים בנייר חד פעמי לניגוב ידיים. כשהלקוחות שוטפים את הידיים לפני הארוחה או הטבחים ששוטפים את ידיהם לעתים קרובות ואפילו המלצרים שנוטים לשטוף את ידיהם אחרי הפינויים של הכלים.

ההיגיינה היא החשובה ביותר. ברגע שמשתמשים עם מוצרים חד"פ, כמו נייר חד פעמי, ניתן לשמור על ההיגיינה ועל הניקיון בקלות.

בנוסף, מפיות נייר הן חלק ממוצרי הנייר הבולטים. המפיות הנמצאות על השולחנות של הסועדים וכיום, רוב המפיות ממותגות בלוגו העסק.

היתרונות במוצרי נייר הם רבים. העלות שלהם היא נמוכה מאוד והשימוש הוא מאוד נוח. לכן, קשה לראות בית קפה או מסעדה בלי המוצרים הללו.  

כלים חד פעמיים לטייק אווי

כיום, רוב הבתי הקפה מבצעים טייק אווי ומשלוחים. שירותים אלה, מצריכים מוצרי אריזה חד פעמיים כגון: מיכלים ומגשיות, כוסות לשתייה חמה, סכו"ם חד פעמי, שקיות ממותגות ועוד.

האריזות מגיעות במגוון עיצובים וחומרים. ניתן למצוא אריזה של תבנית אלומיניום, אריזות פלסטיק וקלקר וכד'.  אנו מציעים קטלוג ייחודי לאריזות טייק אווי.

המטרה של אריזות הטייק אווי היא לשמור על הטריות של האוכל או להגיש אותו בצורה מרשימה לבית הלקוח. הם בנוסף, נוחים מאוד לשימוש ואין צורך לשטוף אותם לאחר השימוש.

מדיח כלים תעשייתי

כלי הכרחי נוסף בכל בית קפה הוא מדיח כלים תעשייתי.

מדיח כלים תעשייתי, מאפשר להדיח את הכלים המלוכלכים ואז להשתמש בהם שוב.

אצלנו, בסטאר פרופשיונל, תוכלו למצוא מדיח כלים תעשייתי איכותי ברמה גבוהה ביותר.

תחשבו על זה כשיש לכם יום עמוס בבית הקפה או במסעדה ויש תחלופה גבוהה של לקוחות. המטרה שלנו להוציא במינימום זמן את המנות וכמובן שצורת ההגשה חייבת להיראות יפה בעין. מה יקרה אם לא יהיו לנו מספיק כלים בשל התחלופה הגבוהה?  אמנם אנחנו צריכים להיות מוכנים מבחינת כמות הכלים, אך כמות התחלופה מספקת הכנה מוקדמת של הכלים. ידוע ששטיפת הכלים לוקחת הרבה זמן ואילו השימוש במדיח, יצמצם לנו את הזמן בחצי. כתוצאה מהשימוש במדיח, אנחנו נהיה עם ראש שקט בנוגע לכלים שמוגשים ללקוחות.

דברו איתנו

החברה שלנו תשמח לספק לכם ציוד למטבחים וציוד לבתי קפה.